Händer inte ett jota

Gått lite med rollatorn. Mest inne, en gång ute. Men får fruktansvärt ont av den. Trodde det skulle gå över, men det gör det inte. Är osäker på om den är bra. Jag blir ju inte rak bara för att jag trycker upp mig med armarna. Kanske felbelastar?
Tänkte först ringa och be om hembesök av en sjukgymnast men vet inte om jag orkar nu när det bara är två veckor kvar till ortopeden. Men kanske borde.


Vi har anmält intresse till tre olika tvåor i området. Fick svar att vi står på plats tre på den första vi anmälde. Stod att bovärden ska höra av sig ang visning, men har inte hört något än. Den är ju några hus bort men hoppas jag ska kunna ta mig dit. De andra är på andra sidan t-banan så om det blir aktuellt att kolla på den vet jag inte hur jag ska ta mig det.
Det är ju sånt här jag vill ha en rullstol till!!!!!
Kan ju hyra en som privatperson, no questions asked. Kostar 200kr mer än om någon skriver ut en till mig. Funderar på det. Hade ju såna drömmar att kunna bli körd hit och dit.


Är väldigt trött och snurrig igen. Därför får ni nog antingen inga eller korta svar på er blogginlägg. Sorry för det. Jag har svårt att få ihop tankarna nu. Så trött på att vara tvungen att knarka ner mig. Så jävla trött på det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men fixa en rullstol nu, det är ju inget att fundera på. Ring och fråga hon som kom till dig, se om du kan få hjälp av henne nu när du provet rullator. Annars fixar du en själv, det var ju inte så dyrt och det är ju bara en kort period. :-)

2010-06-16 @ 20:08:24
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0