Mardröm

Min syster säger alltid att ingen har så sjuka drömmar som jag.
Det brukar krypa genomskinliga maskormar in och ut genom min kropp och annat snuskigt.
Men drömmer dem bara när jag mår riktigt dåligt.

I natt hade jag en annan vidrig mardröm.
Det hände en massa innan man jag minns bara att en mördare hoppade in i min bil och tvingade mig köra. Sen hamnade vi i en seriekrock och jag tuppade av. När jag vaknade på sjukhuset var jag döende. Jag åkte ur och in i medvetslöshet och hade konstiga drömmar (i drömmen) som jag inte minns. Sista gången jag vaknade till så sa en sköterska åt mig att jag hade en kvart kvar att leva. Sen gick hon och jag var alldeles ensam. Det var mörkt runt omkring och jag låg alldeles ensam i dödsångest.

Jag vaknade helt hysterisk och tokgråtande.

Trevligt.
Nej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är nog nervositeten för att bli opererad. Du känner att det kommer närmare men att du inte kan göra något åt det, att du måste operera. Men du ska veta att vi är många som kommer att stötta dig igenom operationen. Massor med kramar!

2010-06-16 @ 20:11:46
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se/
Postat av: Hella

hoppsan vilket jävla dröm. det är nog som Melvinsmamma säger.... och vi kommer stötta dig genom detta!!!! PUSS!

2010-06-17 @ 21:10:26
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Almie

Ja måste säga att alla vi har våra mardrömmar någon gång. Och när ja va yngre så drömde ja liknande mardrömmar som dig. Det är inget onormalt att ha mardrömmar utan det är något som alla vi har :)



MVH Alma

2011-04-15 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0