Midsommar

Man får göra det bästa av det man har.
Jag försöker verkligen.
Sov till kl.13 och däckade igen vid 17:30. Vaknade vid 20 (det är så det är nu för tiden, sover majoriteten av dygnet. Känner mig verkligen sjukare än vad jag är.)

Min pojkvän gjorde lite ärenden igår (upptäckte att alla systembolag har stängt på midsommarafton, haha).
Så idag fixade jag ihop en gräddtårta med vaniljkräm och jordgubbar. Han köpte en stor flaska ekologisk äppelcider (0,3% vol) till mig som jag haft till.

Så har jag suttit halvnäck (kombon är ju borta, man får passa på) intill de stora vardagsrumsfönstrena så solen skinit på mig och det ena fönstret öppet några dm så jag fått känna sommarvindarna.

Spelat lite, sett på film och virkat pyttesmå bebiskläder.

Det blir inte bättre än vad man gör det, eller hur?






Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter som en riktigt skön och avslappnad midsommar! ibland behövs inte mer än att bara få slappa. Och att få sova mycket, så du kommer närmre onsdagen är ju inte helt fel heller.



Jaså, vem virkar du bebiskläder till. ;-)



Kram

2010-06-26 @ 12:41:50
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0