Tårar

Suttit ensam och gråtit hela dagen idag.
Ingen panikångest men mycket ångest i intervaller.

Tror det var något nån sa "Det kanske blir längre väntan efter ortopeden".

Jag kan inte vänta mera. Jag har varit inlåst i en lägenhet jag inte trivs i, i tre månader. Jag orkar inte mera.
Jag har gått upp 8 kg. Jag vet inte vad som är medicin och vad som är min kassa matföring.

Det här går inte. Jag försöker vara så stark. Men jag orkar inte.

Detta med lägenheten, att det inte blir någon egen än, det tog hårt på mig. Jag blev så glad när min sambo äntligen tog steget att söka en lägenhet till oss. Skulle jag fått jobba skulle jag nog inte hata det så mkt som jag gör nu, men nu blir jag bara mer och mer aggressiv av att bo här. Dessa små kommentarer som mer än hintar att jag inte är välkommen. Jag fattar inte. Nu ska inneboende åka bort, TACK OCH LOV!!!!!!, och han diskade upp det mesta av både vår och sin disk (det mesta var hans disk, men ändå). Han kan göra sånt men sen ändå de där kommentarerna. Fast det är väl det han vill kanske. Att jag ska dra men att min sambo ska se på honom med blida ögon.

Sitta här ensam och gråta hela dagen utan en kotte att prata med ger alldeles för stor chans att tänka. Har hittat på många teorier om att min sambo egentligen inte är seriös med vårt förhållande och det är därför det inte blev något med en lägenhet till oss. Sen sa han något om att han skulle vilja åka utomlands. Jag förstår inte hur han menar. Vem ska "ta hand om" mig då? Jag vill att han ska ha en givande semester, att han ska kunna återhämta sig. Men jag klarar mig ju inte själv. Och efter en operation klarar jag mig inte alls de första veckorna. Förra gången fick jag ha någon som hjälpte mig med allt de tre första veckorna. Denna gång är jag mycket mer illa däran. Jag vet inte vad som är rätt?

Kommer få höja mina piller igen också. Får fortfarande mer och mer ont för varje vecka som går.


Åh fan. Kom just på att det är semestertider nu. Risken att jag kommer bli opererad fort är ännu mindre då.

Fan fan fan fan fan.

Kommentarer
Postat av: Hella

Menade han inte att åka på semester tillsammans?

Det tror nog jag :)

Skit att skiten fortsätter och jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra och bli bra!

Kramar om dig!

2010-06-23 @ 14:53:05
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0