Aggro-dag

Åh, jag sov så dåligt i natt!
Kunde inte alls somna igår kväll, smärtan är värre igen.
Mot morgonen somnade jag in lite och så sov jag lätt och vaknade hundra gånger tills jag gav upp kl.12. Grävmaskinerna utanför som låtit i flera veckor började låta kl. sju-åtta.
Kände mig så jäkla bakis och det gjorde ont i hela höften. Allting snurrade och huvudet värkte.
Då hör jag att vår kära kombo dragit hem en ny bimbo som ligger och gnyr som en hundvalp. Örk. Sen fortsatte det halva dagen innan hon äntligen gick.
Snacka om att hitta sämst tillfälle släpa hem en ny fjortis.
Jag brukar försöka tänka att han ska få leva sitt liv även fast han är inneboende hos min pojkvän, men ibland är det riktigt jävla svårt. Skulle jag berätta hur det ser ut i den här äckliga lägenheten skulle ni få fnatt. Den är vidrig. Men även om jag fysiskt kunde städa så tycker jag inte att det är min sak att städa upp andras skit.
Och så en massa andra saker om respekt och använda upp andras saker och att han inte tycker jag ska få ha ens ett litet hörn i lägenheten att ha som mitt.

Ja, kass början på en kass dag. Med väldigt mycket drömmande om att min pojkvän snart skaffar en mindre lägenhet där man slipper grisiga inneboende med bimboknull.

Kommentarer
Postat av: Lessfat

ha ha...fy fan för bimboknull! :) Jag förstår att det är störande.

2010-05-11 @ 16:15:53
URL: http://mindretjock.blogspot.com
Postat av: Carro

Hahhaa, usch! Fortfarande så måste man respektera varandra. De som är inneboende måste visa hänsyn... varit med om liknande saker, och ja det är svårt! Hoppas det löser sig!

2010-05-13 @ 19:25:30
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0