Jaha

Bara haft fulldos av den nya medicinen i en dag men tyckte det verkar hjälpa faktiskt. På hela natten har jag inte haft ont i benet, men har haft en obehaglighetskänsla i det på nåt sätt. Som att jag känner att det är något fel i det, men kan inte riktigt sätta fingret på hur. Svårt att förklara.
Det negativa med detta är att jag då i sömnen ändrar ställning så jag ligger i ställningar som benet inte gillar. Så vad händer på morgonen? Jo, jag har extra ont då.
Men det kanske går att hitta lösning på det också. Tyvärr har medicinerna sömnlöshet som biverkning så kommer inte bli att jag sover härliga åtta timmar i sträck, men jag har hellre sömnsvårigheter och inte ont än sömnsvårigheter och ont.

Jag känner mig ganska deppig nu. Det är inte min personlighet att sitta inomhus dag efter dag. Jag behöver komma ut, göra saker, träffa folk. Känner ju ingen här så mitt umgänge var ju på jobbet, men hann inte lära känna någon så väl att de hör av sig till mig nu när jag är sjuk.
När jag blir ledsen saknar jag mina djur jättemycket. Och få extra dåligt samvete för att de inte kan vara här med mig. Där jag har min lägenhet och djur finns inga jobb, därför jobbar jag här. Men här finns inga lägenheter så kunde inte bara flytta hit när jag fick jobb här. Frågade i alla fall vår "kära kombo" igår ifall det fanns chans att mina djur kunde få komma hit nu. Tycker så synd om dem som är ensamma. Min syster ser ju till dem varje dag men det är ju inte samma sak som att ha matte hemma och få sitta i knät, bli borstad och klappad osv. Men såklart sa han nej. Vad annars liksom? Han har ju inte direkt gjort något för att jag ska få känna mig välkommen här. Även om de garanterat mest skulle vara i "mitt" rum så duger väl inte det eftersom han inte tycker att jag ska få ha något rum här.
Önskar jag inte frågat, för när det blev nej blev jag bara mer ledsen. :(
Just nu önskar jag att jag bara åkt hem till lägenheten och sökt vård där istället för att skriva mig här uppe och söka vård här. Suck.. Varför var det här tvungen att hända när jag äntligen fått ordning på allt?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men imorrn kommer jag och snackar lite skit. Ska försöka komma ihåg så tar jag med lite fikabröd, om du fixar te. :-)

2010-05-14 @ 18:44:47
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0