Ryggen hit och ryggen dit

Men vad gör man?
De nya pillrena tar bort en hel del av nervsmärtan faktiskt. Men höften gör  fortfarande ont. Så kan fortfarande inte gå eller stå ordentligt. Och när jag sitter så sitter jag också snett och måste luta mig åt höger för att det inte ska göra ont.
Den knäppa sjukgymnasten sa att för att bli rak igen i höften skulle jag inte belasta den och röra på mig (cykla eller simma). Provade lite idag att cykla lite. Det gör ont så ini ******* men när pillrena tar bort en del av nervsmärtan så lyckas jag stå ut ett par minuter. Så jag cyklade någon minut, tog paus ett par sekunder, cyklade nån minut osv. Men inte mer än sammanlagt fem minuter. Får se om detta straffar sig i natt och jag då får massa nervsmärta, eller om det gör någon nytta.
Hoppas i alla fall att det ska göra gott och att jag kanske kan bli lite rakare igen. Skulle det nu vara ett diskbråck och de opererar och faktiskt gör ett bra ingrepp den här gången så kommer jag fortfarande vara sned och inte kunna gå eller jobba förrän höften blir rak igen.
Jag är ju som jag är. Finns det något litet jag kan göra för att jag ska ha det bättre så kämpar jag för att lyckas göra det lilla.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra att du kämpar och försöker, men snälla du, VAR RÄDD OM DIG! Känner du att det gör ont inatt, låt bli cykeln ett tag, och fortsätt när de har hittat vad felet är och gett OK. Kramar om

2010-05-07 @ 22:36:20
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0