Äsch.

Återigen samma problem med vad jag ska skriva.
Antal läsare har minskat drastiskt sen jag blev sjuk. Tråkigt, men det är ju alltid så. Folk vill bara läsa när det går bra, de orkar bara med sitt egna gnäll. Speciellt om andra har värre problem jämfört med deras fåniga petitesser, då vill de ju inte höra att någon faktiskt har riktiga problem. (Nu låter jag bitter och cynisk, men det är ju tyvärr så det alltid varit.)
Men det är väl bara att försöka fortsätta skriva för sin egna skull. Har ju trogna vänner i alla fall, resten kan ju vara.

Idag har jag inte haft riktigt lika jätteont. Jag äter ju fulldos panodil, diklofenak och tramadol så det är klart jag har ont, men oftast har jag väldigt ont trots dessa piller, men idag har jag som sagt inte känt så jättemkt. Det är skönt. Såna dagar behövs verkligen emellan åt för att kunna återhämta sig psykiskt.

På måndag ska jag försöka träffa en läkare på vårdcentralen för att förlänga sjukskrivning och så han kan ringa ortopeden och säga hur mycket sämre jag blivit. Tror inte jag kommer kunna ta mig dit, men då skulle de fixa sjukresa sa det. Hoppas det.





Har inte vägt mig på ett tag för jag var övertygad om att om jag inte motionerar så skulle jag förmodligen gå upp och i bästa fall stå still. Men idag vägde jag mig och jag har gått ner 1,2 kg. :) Hurra!
Så ska försöka fortsätta med maten så som jag gjort nu och se om det fortsätter gå bra, hoppas det! Närmar mig nu tvåsiffrigt. Det är fantastiskt roligt.



Kommentarer
Postat av: Lessfat

Ååhhh...snart tvåsiffrigt! Strongt gjort! vad är det egentligen som gör att du har så ont? Är det inget som dom kan fixa? Kramar!

2010-05-02 @ 07:39:44
URL: http://mindretjock.blogspot.com
Postat av: Two olsson sisters

men usch då, är det en vanlig förkylning du har?:S//Emma.

2010-05-02 @ 07:53:25
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Karin

Usch det låter som om du har riktigt ont! Hoppas du får bättring snart.

2010-05-02 @ 08:07:42
URL: http://pruebalo.webblogg.se/
Postat av: Hella

woohoo för kiloras!

Buuhuu för smärta!

2010-05-02 @ 13:44:21
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0