+-0

Samma vikt den här veckan. Trots att jag varit mycket duktigare, ätit mer grönsaker och cyklat mera. Vill så otroligt gärna få se 114kg på vågen just nu. Få se att det faktiskt går att gå ner trots de här medicinerna. Ska försöka vara riktigt duktig den här veckan. Har inga möten inbokade än, men ska ringa och få ny tid till sjukgymnasten. Gick upp kl.9 idag och ska försöka fortsätta göra det resten av veckan. Sen komma in i mina vanor igen efter helgen. Jag lägger dygnsrytmen mycket efter min pojkvän och han jobbar nästan bara kväll nu vilket gör att han vill vara uppe till 1-2 och sova länge, men det passar inte mig egentligen. Senaste 9 behöver jag kliva upp. Tror det är mest psykiskt, men det är ändå vad som passar mig bäst. Det är bara så svårt att lägga sig när han är pigg. Men det blir nog bättre efter flytten (det börjar hända grejer nu!!). Ut med inneboende och in med mig. Då får vi ett sovrum där man bara sover, vilket är det allra bästa för sömnen. Nu står min pojkväns dator i vårt sovrum plus en massa andra grejer. Längtar som en tok efter att få göra detta till en fin och ren lägenhet med julgardiner och lampor i fönstren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0