Åh fy för den lede

Pojkvännen och jag fick för oss att åka till Ica Maxi igår för att kolla på en sån där Dra-maten. Jag tänker att det blir bra att ha sen när jag är bättre men det lär ju dröja länge länge innan det är okej för mig att bära hem tunga kassar. Okej att det blir en liten sned gång när man drar något tyngre bakom sig, men om jag är läkt borde det inte spela nån roll. Vi hittade en budgetvariant som fått bra betyg. Men den verkade ha ganska dåliga hjul och det lär ju dröja innan jag kan använda en, så det blev inget köp.

Men fy så jag känner mig idag. Känner mig så mörbultad. Ont och stel överallt.

Om ni visste hur sjukt det känns att inte kunna handla som normalt folk. Kan inte ens gå och köpa ett paket mjölk om jag behöver. Det är kasst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0