Blä

Fan vad ledsen jag blev. Jag fick jätteont i magen och mådde jätteilla och var tvungen att avboka mitt besök på vårdcentralen. Då får jag ett meddelande "Ja, då måste jag debitera 250kr för sent avbokat besök". 250kr?? Det är mer än 3,5 ggr så mycket som ett vanligt besök kostar! Tack för den! Hur kan man veta att man ska bli sjuk i förtid?! Och hur ska man ha råd att gå igen då? Okej att debitera för vad besöket kostar, men över 3,5ggr så mycket?? Fan vad störd sjukvården/Sveriges regering/landsting är. Deras uppgift är att straffa oss som är sjuka. Blir så arg och ledsen så nu vill jag inte gå till terapeuten mera. Tycker hon kunde ha varit schysst när hon vet att jag är sjuk.

Känns som att jag överreagerar som sitter här och gråter men egentligen är det ju jävligt sjuka regler de har för allt som har med sjukdom att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0