Cykling

Ner 1 kg fastän jag inte cyklat sen i tisdags. :) Härligt.
Idag började jag cykla igen. Ville ge mig några dar åtminstone att komma in i de nya matvanorna.
Eftersom det blev för jobbigt att duscha två ggr om dagen och dessutom lyckas ta sig ut och att laga all nyttig mat, så bytte jag från att cykla två ggr om dagen till en gång. Förut cyklade jag 29-30km/h men nu sänkte jag till 23-26km/h och tänkte att jag börjar med så länge jag orkar och sen utökar jag tills jag orkar cykla en timme och sen börjar jag höja motståndet.
Så jag satte på Biggest loser som vanligt och började trampa. Och så lätt det gick! Trots att jag inte cyklat sen i tisdags så bara for tiden iväg. Så poff, jag hade cyklat en hel timme och skulle ha kunnat cykla lite längre ändå. Härligt. :)
Om jag gick ner 1kg utan motion, får väl se vad som händer om jag cyklar en timme om dagen.

Fast dietisten vill inte att man går ner mer än 0,5kg/vecka...... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0