Frukost

Redan igår tänkte jag på att jag idag måste skriva om min dåliga matdag igår. Men nej, jag tänker inte göra det, jag lärde mig av igår, jag kan inte boka in alldeles för mkt i veckan, kan jag inte träffa dietist, terapeut och sjukgymnast samma vecka så får det vara så, min kropp från bestämma. Pressa kroppen (ryggen) och sen proppa i mig fyra mannafrutti på en dag är inte bättre än att missa några av mina möten.

Så idag går jag vidare och jag gör det med att berätta hur mycket jag älskar frukost. Gröt, ägg, smörgås och te. Jag älskar det. Jag njuter av min frukost och efteråt är jag mätt, nöjd med stabilt blodsocker.

Glöm inte frukosten. :)

Kommentarer
Postat av: test

test

2010-11-11 @ 10:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0