Klurigt

Så fel det har blivit de senaste dagarna. Inte så att nåt gått åt skogen som i måndags då jag åt fyra mannafrutti på en dag (vilket inte heller är det värsta man kan göra), men jag mår fysiskt dåligt. Eller psykiskt och så visar det sig fysiskt, jag vet inte. Jag är så extremt trött och snurrig. Jag orkar ingenting. Jag började ju cykla igen i söndags, men jag har inte cyklat sen dess för jag är så yr. Jag gick till terapeuten i måndags men sen ställde jag in dietisten i onsdags och sjukgymnasten idag och kommer ställa in sjukgymnasten imorgon också.
Jag vet inte vad det är, om det är medicinera eller vädret. Jag vill verkligen diska och ta en promenad i de nya kängorna men jag kommer ingenstans för den lilla energi jag har går åt till att hålla ordning på maten.

Konstigt nog har jag däremot inte varit så sugen på allt möjligt. Antar att även om min frukost blir alldeles för sen och ibland hinner jag inte med både lunch och middag, så blir det ändå en hel del protein och jag äter nog var tredje timme som dietisten vill. Jag har ju två plus per vecka då jag får äta något utöver vanliga maten. Funderar idag på att baka en kladdkaka, fast jag är inte så supersugen, utan lite mer bara för att jag ju har de där två plusen. Gissar att plusen inte går att ta med sig så om jag tar ett plus den här veckan så får jag tre nästa vecka. Inte ifall jag frågar dietisten i alla fall. :P

I helgen kommer min pojkväns mamma och syster hit. Tack och lov är min pojkvän inte en sån som har sin familj hos sig, som jag är, så de ska bo på nåt hotell eller nåt. Jag kommer ju inte kunna hänga med eftersom jag inte kan gå så mycket, men nånting ska vi hitta på så att vi får träffas. Har ju aldrig träffat dem. Men att vara så här trött och snurrig och ska träffa svärmor för första gången. :( Det känns inte alls bra. Det vill jag inte. Jag hoppas att jag blir sjuk så att det inte går. :(

Kommentarer
Postat av: Hella

vad spännande att träffa dom!

det kommer gå jätte bra!!

2010-11-11 @ 21:58:08
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0