Shooooes

Efter mycket klurande gick jag in i Eccobutiken för att hitta mig ett par vettiga vinterskor. Mina joggingskor som jag annars bor i har goretex och är gjorda för skogsjogging och därför ganska bra, men när vinterväglagen kommer så duger de inte alls och verkligen inte när det kommer snö. Eftersom jag numera inte bara kan gå i snygga dr Martens utan måste tänka på rygg så gick jag till Ecco. Fick förstås massa service som man brukar få i dyra butiker. Provade lite olika kängor i 30 min, hittade ett par varma som var okej, men sen tänkte jag att jag provar de dyraste för 1600kr ändå. Och oooh myyy goood vilken skillnad! De var fantastiska. Sulan var jätteskön, hälen fick allt stöd den behöver. Så det fick bli dem. Tänkte efteråt lite på det att förra gången jag gick ner massor i vikt så gick jag även ner en skostorlek, och ifall jag inte kommer kunna ha dessa nästa vinter pga det så kanske jag borde köpt billigare, men samtidigt undrar jag om jag ska sätta en prislapp på min rygg? Bra skor är nog det viktigaste klädesplagget vi har.

Kommentarer
Postat av: Hella

man kan ju även slänga i en sula så brukar det gå med en storlek stor...

2010-11-09 @ 20:56:55
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0