Trött igen

Idag är jag så där fullständigt slut igen, som jag blir ibland. Förra gången höll det i sig i en vecka. Kan se samband med när jag har varit aktiv och när jag blir så här slut i kropp och knopp. Dietisten i onsdags, biodejt i torsdags, shopping igår. Sov säkert 9,5 timme men jag är ändå trött. Har ätit frukost och druckit två energidrycker, men är ändå så trött att jag skulle kunna somna ögonblickligen.

Idag måste jag gå och hämta paket. Visst, kan skicka N med mitt leg, men känns bättre att följa med, och vill ju ha lite luft varje dag. Det är julgardiner, present till mamma, lotions och tvålar från Lush, mediciner och PS2-spel. Men imorgon blir det nog vila, tvätta håret och tvätta kläder. Om jag orkar. Kanske bara blir vila, vila, vila. :)

Nästa vecka har jag läkarbersök, ska försöka att bara ha en tid till sjukgymnasten också så jag förhoppningsvis slipper allt ont och trött. Och som jag sagt, man måste få chansen att göra något trevligt också.



Jag har slutat skriva ner vad jag äter nu, hoppas det kan funka ändå. Frukost, lunch, middag, hälften grönsaker, inte glömma proteinet och två plus i veckan. Imorgon är det vägdag, hoppas det kommer gå bra. Hoppas verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0