Borta 11 oktober 2010

Invägning på min våg idag. 116,5kg. :S Finns några faktorer som kan ha påverkat: att jag inte skött magen och att mitt golv är mjukt. Vore sorgligt om det var sant för då skulle detta vara det mesta jag nånsin vägt. Och jag som var jättenära tvåsiffrorgränsen innan jag blev sjukskriven. :/

Jag vägde mig på vågen i Sthlm i torsdags och den visade 114kg. Så svårt att veta. Vet inte heller hur mediciner man går upp i vikt av fungerar. Ifall man bara går upp när man sätter in dem, eller om man går upp varje gång man höjer, eller om man fortsätter gå upp, eller om det är svårare att gå ner så länge man tar medicinen.

Har inget internet den här veckan men tänkte att jag skulle börja med att skriva upp vad jag äter även om det inte blir vägt. Ett steg i taget.

Vad mer om vikt? Jag har börjat kolla på Biggest loser, både USA och Sverige. Jag vet att det på vissa sätt är lite förnedringstv. Ville man verkligen hjälpa folk skulle ju alla få stanna tio veckor och sen skulle den som gått ner mest ha fått pris. Men jag tror det kan ge motivation av att se andra kämpa och bli påmind om varför man måste göra det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0