Födelsedagen

Min älskling fyllde 30 år igår och jag hade sen länge bestämt att detta skulle bli så bra som jag bara kan fixa under omständigheterna. Från början ville jag lite väl mycket: dyr present, middag ute på dyr restaurang, lyxtårta. Efter mycket om och men bestämde jag mig för att köpa en Playstation Two till honom. Men de hade stigit en del i pris och jag ville även köpa spel, extra handkontroll och  minneskort. Till sist hittade jag iaf en skapligt billig men ny PSTwo. Roligare att köpa en ny än begagnad när det är present tycker jag. Från början ville jag chippa den också, men det gick bara inte. Sen köpte jag mat och bakade bröd och jordgubbsfromagetårta och vi bjöd mina föräldrar på en lyxmiddag (som de sa ^^).
Min pojkvän blev riktigt nöjd.
Märkte att jag hade stressat alldeles för mycket över det här för när sista gästen hade gått började jag gråta och sen däckade jag några timmar. När jag vaknade kände jag helt tom och konstig. Som om allt var slut, som om jag inte längre hade något att se fram emot. Var riktigt otäckt.

Idag känns det mycket bättre i alla fall och idag är jag bara glad över att min pojkvän blev så nöjd. Det finns ingen bättre än honom så det var så viktigt för mig att han blev nöjd. Tror han blev glad att mina föräldrar kom, hans familj bor så långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0