Forts

Ja, jag ska opereras den 20:e maj. Fick en sån fruktansvärd ångest när jag fick brevet. Hade nästan hoppats att det skulle dröja längre tid. Blev helt fastnaglad i stolen och bara satt med pappret i handen och stirrade framför mig. N undrade vad det var och sen började jag storgråta. Tyvärr kommer jag inte hinna få någon terapeut innan dess så vet inte riktigt vad jag ska göra med rädslan. Eventuellt kanske jag kan prova att skriva ner igen och igen och igen vad jag är rädd för och varför osv. Inte säker på om det heller kommer hjälpa i slutändan. När de kommer för att rulla ner mig och jag ligger och blir stucken i och allt folk går runt i operationssalen och pratar över huvudet på mig. Svårt att tro att jag inte kommer få panik då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0