Tisdag

Skulle åka och få ögonbrynen fixade idag, men som tur var kollade jag innan efter mitt färdtjänstkort och då visade det sig att min sambo fått med det till jobbet. Jag skulle till samma tjej för pedikyr på torsdag så hon lade till ögonbrynen då och det verkar inte som att jag behöver betala vilket man vanligtvis måste göra om man inte avbokat 24 timmar innan. Jag sov inte så mycket, vaknade halv nio av en störd dröm och det kändes ganska bra att gå upp och få ljus hela dagen. Fick ta två red bull för att hålla mig vaken, vill inte veta hur mycket kalorier det var, måste fixa några sockerfria.
Men det kändes ganska bra att gå upp tidigt. Jag har cyklat 20 min, gjort magövningar och städat. Vet att jag städade för mkt för ryggen, men jag hann ändå inte göra så mycket, bara plocka i ordning och dammsuga vardagsrummet. N är sjuk så visste att han inte skulle vilja dammsuga när han kom hem. Gör det hellre själv då. Nu ser vardagsrummet anständigt ut. Lite värre är det i köket. Vet inte varför de inte installerat vår diskmaskin än. Suck.
Börjat få lite panik därför att efter operationen kommer jag inte klara av att göra nånting alls och då måste det vara fixat här med öppna ytor och saker lättillgängligt och det funkar inte om det är stora diskberg i köket.

Men gräset och träden har typ slagit ut över natten efter den otroligt varma helgen. :D Härligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0