Dag 5

Mådde ganska kasst igår. Enormt trött trots tre energidrycker, illamående, hjärtklappning. Hoppas det var värsta dagen som det brukar vara. Blev inte bättre av att min sambo gjorde baconpannkaka heller, topp fem av mina favoriträtter. :P Taskmört.

Denna vecka är jag ledig, det passar bra känns det som. Nästa vecka är det föreläsning på Överviktscentrum och så ska jag träffa en sjuksköterska på psykmottagningen inför att ev. gå en kort behandling för att lära sig hantera ångest och känslor. Det är nog något som skulle passa mig bra just nu. Skulle också gå och ta cellprov men jag litar inte på min rygg när det gäller att ligga i en gynstol så jag skjuter på det några månader. Annars måste jag påpeka att cellprov är viktigt, så gå på era kontroller, tjejer!

Igår var det 100 dagar sen operationen. Härligt! Ingen smärta tillbaka!

Kommentarer
Postat av: hella

Skönt att höra att det går bra med smärtan! :D

hpppas du orkar med shakesen ett tag till med HEjja!

2011-08-29 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0