Mat

Det där med att skriva om hunger/mättnadsgrad och känslor i samband med måltider har varit intressant. Jag har upptäckt att jag sällan blir mätt efter mina måltider. Jag hamnar max på "neutral", aldrig på "lagom mätt" eller "mycket mätt", men oftast är jag fortfarande "småhungrig" en halvtimme efter måltiderna. Portionerna har minskat sen jag först började med mina små tallrikar, först var de fulla, nu är det alltid god marginal kvar. Svårt att veta ifall jag borde öka dem igen eller om min magsäck behöver krympa. Först tänkte jag att jag får avvakta, men blir väldigt hungrig och sugen på kvällarna så måste nog öka på portionerna igen.

Jag går med hjärtat i halsgropen och väntar på att få papper från ryggrehab. Förut var jag inte orolig, men de har tagit så jäkla lång tid på sig. Ortopeden skickade remissen 19:e juli och nu närmar sig september. Jag vill bara veta att jag faktiskt kommer få gå hos dem. Min sambo säger att det kommer ordna sig med pengar även om FK vägrar ge mig vad jag har rätt till så jag vill bara veta att jag kommer få min rehab och bli bra igen.

Annars har jag fortsatt röja upp (det går ju väldigt långsamt för mig) och jag hade rester från igår så slapp laga nån mat idag. Woho!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2012-01-12 @ 23:47:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0