Självkänsla

Tredje dagen med självkänsla-uppgifterna. De är faktiskt bra. Har verkligen ansträngt mig och det har känts bra. Självkänsla är ju färskvara. Man vaknar inte bara en dag och tycker om sig själv och gör det sen resten av livet. Kan nog vara en idé att spara listan med uppgifter och välja ut en eller ett par varje vecka.

Idag har jag tagit ledigt. Känner mig så himla trött idag. Ryggen känns okej, men jag är trött som om jag inte skulle ha sovit. Får ge mig på det imorgon igen så jag inte tappar vanan på en gång.

Funderar på att försöka börja äta mera fisk igen. Det smakar ju lite speciellt men det vore bra för mig. Annars börja med proteinpulver igen för att få i sig lite bra protein. Såna där köttsyntetprodukter innehåller inte det bästa och bönor innehåller för lite. Får prova nåt fiskrecept som är "snällare" än det jag provade sist med lax med värsta fisksåsen. Men det har ju gått bättre med panerad fisk nu mot när jag provade laxen.

Kommentarer
Postat av: hella

köpe fiskpinnar - mest panering så det är kanske bra att börja med - inte så mkt fisk i lixom ;)

2011-08-14 @ 09:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0