Bra dag

Vem kunde gissa, när jag vaknade kl.13:30 av en mardröm där jag blivit kidnappad och gömt mig i garderob för att inte bli våldtagen och  mördad, att dagen kunde bli ganska bra?
Jag satt vaken till 5:15 imorse och hade suttit vaken längre om det inte varit för att N vaknade då och gick på toa. För att slippa att han frågade så lade jag mig medan han var i badrummet. Haha. Ibland är det bara svårt att lägga sig. Mest för att om jag mår bra på kvällen så vill jag inte lägga mig eftersom morgnarna är riktigt hemska.
Idag har jag inte gjort så mycket, sov länge som sagt, sen har jag pysslat och kollat film. Det var skönt. Jag mailade min sjukgymnast för att be om nya tider och förklara varför jag avbokat två ggr i rad. Fick ett jättetrevligt mail tillbaka där hon skrev att jag måste känna efter vad min kropp orkar osv. Dessutom bokade hon in nya sjukresor och hon skrev/klickade i (vad man nu gör) att jag ska sitta i framsätet och åka ensam. :D Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Hella

Skönt att dom dagarna oxå finns <3

2011-03-01 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0