Kämpa kämpa

Var till färdtjänstutredaren. Ett medborgarkontor är lustigt. Vet inte riktigt vad de höll på med det. Fanns en jobbcoach, ett rum för polisen, ett par folk som pratade med olika invandrare. Och ingen verkade veta att de hade bokat en färdtjänstutredning idag, men en karl erbjöd sig frivilligt i alla fall. Men han var trevlig och sympatisk. Han tror inte att det kommer bli några problem att få färdtjänst. Skönt att veta att jag kommer ha möjligheten att boka färdtjänst. Man får ju ha det för att åka och handla eller gå på bio. Kanske Niklas inte blir glad att vi åker var för sig, men bättre det än att vi inte gör nånting alls?
Jag gav mina föräldrar ett påhittat presentkort på utställningen av terrakotta samt en middag. Utställningen pågår bara till 20e februari. Men om jag får färdtjänst så kommer jag kunna genomföra det oavsett hur ryggen mår. :) Ta med rullen så jag har nåt att sitta på under utställningen. Restaurangen är väldigt trång, men förhoppningsvis kan vi få en plats i mitten.
Hoppas jag får färdtjänst utan problem!!

Igår åt jag för 1836 kcal och motionerade 144 kcal.
Missade lunchen igår och frukosten idag, så blivit lite obalans i blodsockret två dar i rad. Därför blev det igår ett plus fastän jag ville spara det. Tycker inte om att ta plus på måndagar. Blir stressad och tänker att plussen kommer ta slut för fort.
Idag har det redan blivit en 30 min promenad, dvs 144 kcal. :) Och idag är det styrketräningsdag dessutom.

Efter lite diskussion ser nu mitt träningsschema ut så här. :)
Mån: Promenad 30 min
Tis: Styrketräning
Ons: Intervallträning 45 min
Tor: Promenad 30 min
Fre: Styrketräning
Lör: Ledig
Sön: Spurtträning 45 min
Hoppas jag kan följa det den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0