Veckan som gått

Jag satt vaken hela natten igen.
Det började med att jag hade ont över allt. Ryggen, ischias, skuldrorna, nacken, höften, huvudet, axlarna, knäna. Fanns ingen sovställningen som funkade.
Sen lindras smärtorna sakta, men då hade jag nästan gett upp att försöka sova så jag satt kvar ett tag och kollade serier och stickade tofflor. Jag var faktiskt vaken tills en timme efter att N gick till jobbet. Inte bästa dygnsrytmen direkt. Sen sov jag till kl.16...

Så glad att jag avbokade sjukgymnasten som skulle varit kl.9:15. Även om jag tror att jag kommer få betala. Tror man måste avboka på fredagen om man har tid på måndagen. För man vet ju på fredagen om man kommer bli sjuk? Problemet var bara att jag skulle ringa samtal idag. Ortopeden ringde mig inte förra veckan som han skulle jag skulle ringa hans sekreterare och fråga varför. Blir knäpp på att jag missat det tre dar nu.

När det gäller redovisningen...

1. Tallriksmodellen. Gått sådär, för lite grönsaker, men bättre än veckan innan. Kommer få mina måltidsmått imorgon ikväll.

2. Matdagbok. Räknar inte kalorier men skriver upp allting jag äter, och har nu även börjat med att skriva hur jag mår/vad jag känner efter varje gång jag äter nåt. Tror jag läste nånstans om nån som gör något liknande, men det dök bara upp häromdagen att det vore bra. Då ser jag om jag känsloäter eller hungeräter.

3. Bara två +. Hurra!! Bästa Tess!

4. Ren kur.. Ingen aning. Pulvret finns inte tillgängligt, jag har inte hittat nån läkare som vet om jag kan gå på det, och nu vill jag prova med måltidsmåtten och min viktgrupp ett tag.

5. Veckans motion blev inte så bra. Förra veckan var motionen bra, men maten sämre. Denna vecka var det tvärtom.
Mån:
Tis:
Ons: Intervall 30 min
Tor:
Fre:
Lör:
Sön:
Planeringen för den kommande veckan ser ut som följer pga all is utomhus:
Mån: Lugn cykling 30 min
Tis: Styrka
Ons: Intervall
Tor: Lugn cykling 30 min
Fre: Styrka
Lör: Ledig
Sön: Spurt

6. Träningsdagboken. Har använts flitigt. Skriver på kvällen hur jag mått under dagen.

7. Let go! Har inte läst något mera i den eftersom jag varit så trött. Vet inte om jag kommer försöka med den eller köra på L.Stahres bok. Tror det lutar åt Stahre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0