Gött med lite regn

Vaknade flera gånger i natt av att jag hade ont i armarna. Blev nog lite väl mycket igår för muskelfästena. Jag måste få börja träna nånting annat än magen snart, har inte fått göra det på flera år nu, inte konstigt att musklerna blir svaga. Ska se vad jag kan göra när jag mår bättre.

Ikväll blir första dagen på över 16 månader som jag inte tar några antidepressiva utan bara alvedon och minipiller. Det är rätt fascinerande. Trodde aldrig det skulle hända. Aldrig. Ortopeden vågar fortfarande inte säga att han tror jag kommer kunna börja jobba igen. Men jag förstår inte varför jag inte skulle kunna göra det om jag får riktig hjälp att stärka ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0