Sooova

Så trött jag blev av den antidepressiva igår kväll. Somnade så fort jag lagt mig och sov som en stock i sju timmar. Hur skönt som helst. Har fortfarande huvudvärk så avvaktar några dar och ser om detta hjälper, annars kommer jag överväga att börja med en kapsel epilepsimedicin igen. Men de antidepressiva ger inte i närheten lika svåra biverkningar som ep-medicinen så hoppas jag kan undvika det.

Förstår inte hur jag kunde tro att mina vänner skulle bli arga på mig om jag inte orkar åka. De som stöttat mig genom allt. Så dum jag var. <3

Kommentarer
Postat av: Lisa Åberg

<3

2011-07-31 @ 08:59:28
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se
Postat av: hella

<3 you know it :)

2011-07-31 @ 16:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0