Ugh

Idag när jag vaknade var jag helt ur gängorna. Minns inte när vi lade oss, men tror det kanske var lite för sent. Tror jag sov gott i alla fall, tog en oxynorm och kände inte av så mycket smärta förrän imorse när jag vaknade och hade ont i ryggen. Men huvudet var som fluff och tungt. Bestämde mig för att vila idag, har varit iväg med t-bana och buss tre dar i rad, det är ganska tufft. Dessutom kommer mina föräldrar i helgen och hälsar på och då kommer vi säkert åka iväg och göra saker. Såret är lite irriterat med, jag ser det på förbandet, längst upp och längst ner är det fläckar. Men det har inte läckt mer vätska i alla fall.

Tror jag har börjat få lite abstinens nu med. Är nere i 25 mg/dag nu. Får se om det lättar, då kanske jag går ner till 20mg, annars får jag avvakta med nästa sänkning. Men jag är så glad, så glad att jag kommit ner i 25mg, innan fick jag jätteont i höften bara jag sänkte till 35. Trodde inte att höftsmärtan berodde på diskbråcket, men det gjorde den tydligen.

Vartefter dagen fortlev blev jag mer stressad och fick mer ont i huvudet. Lite som att en migrän var på gång. (Nu har jag fått upplevt svår gallsten, migrän, nervsmärtor, ryggskott. Vad är kvar? Cancersmärta?)

På eftermiddagen gick jag ner till kiosken och köpte lite glass. Sen satt jag i fläkten och åt glass och drack massa vatten. Det hjälpte lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0