MAT!!!

Jag blev bara hungrigare och hungrigare trots att jag tog mina drycker. Till sist gjorde det ont i magen för jag var så hungrig.
Då uttryckte N på sitt rara sätt att han skulle vilja äta riktigt mat till kvällen, men att han inte på nåt sätt vill sabba för mig. Men det kändes bara skönt, för jag vill ju inte laga mat ifall han ville fortsätta på ren kur.

Sen lagade jag en fantastisk portion med wok. Använde mina måltidsmått för att inte "go crazy". Hade lite mer grönsaker, vilket man "får" enligt instruktionerna, var så jäkla hungrig så jag var rädd att inte bli mätt. Till min glädje så passade ett sånt där "nudelblock" ganska lagom i kolhydratmåttet. Har haft kolhydratsångest ett tag nu och trott att en sån portion var för stor. Trots att jag var skithungrig så tog det 40-45 min för mig att äta upp portionen. Och jag måste säga att aldrig har broccoli och minimajs smakat så gott. Och jag gillar inte grönsaker. :P

Kommentarer
Postat av: hella

låter riktigt gott det där!

skönt att det blev bra! :D

2011-03-28 @ 12:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0