Segt

Jag gick ner 0,5 kg igen, men sen har det stått still så det var mycket vätska ändå. Tycker jag har varit duktig, inte ätit eller druckit nåt onyttigt alls. Ätit mycket grönsaker. Men jag behöver kanske röra på mig ännu mer. Jag vet inte. Det har varit svårt med smärtan i höften och nu när jag har möten och måste laga mat så är det svårt att få tid att cykla tre gånger om dagen. Försöker satsa på två gånger, men orkar inte mycket mer än 30 min per gång. Tänkte att tröttheten kan komma av att blodsockret garanterat hoppade tillbaka upp när jag slutade med kuren, men då borde jag inte ha så svårt att gå ner i vikt. Ja, det är väl bara att hänga i och vänta på att få komma till rehab, överviktscentrum och kolla blodsockret igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0