Stress

Jag är så stressad hela tiden. Orolig över smärtor, pengar, stressad över att fixa alla intyg som ska hit och dit, tider här och där, att jag är trött jämt. Det är så jobbigt när man hela tiden måste ringa och tjata och klaga för att få vård och annat man förtjänar. Jag vill bara få ta en paus, vila och att allting rullar på utan att jag behöver lyfta ett finger. Jag har börjat stänga ner Facebook, blogg och msn och stänga av ljudet på mobilen. Folk når en när de når en.
Vore nog inte så dumt om jag tog en stunds aktiv avslappning varje dag, men problemet är att jag somnar om jag så sitter och gör avslappning. Ja, det är väl bara att fortsätta stänga ner alla stressande moment och slappna av med lite pyssel.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skaffade nyligen en nummerpresentatör till telefonen. Fungerar kanon. Fast det kanske du redan har.

2011-09-07 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0