Dag 4

Seg dag igen. Sov dåligt pga abstinens, och sen har jag haft ont i magen och varit yrslig. Hoppas att jag är piggare imorgon och kan gå promenad eller åtminstone cykla. Annars går det bra, känner mig inte speciellt hungrig och inte illamående heller. Men lite uttråkad. Väldigt sugen på ett knaprigt, saftigt äpple. Mmmm......

Men jag vägde 118,1kg imorse. Snart gått ner 3kg! Tänk om mitt blodsocker inte längre kommer vara högt när jag tar nästa prov om två veckor, det hade ju varit fantastiskt. Vet inte hur snabbt sånt regleras, men så länge som inte cellerna blivit alltför insulinresistenta bör det ju gå ganska fort när man går ner i vikt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0