Det ljusnar

I natt sov jag i alla fall 6-7 timmar så idag är jag inte lika trött. Mår bättre och bättre i kroppen och börjar återigen längta efter att göra saker. Har fortfarande nästan inte packat upp nånting av mina grejer här fastän jag flyttade hit dem i december. Har tömt klädkammaren på allt skräp men inte hängt upp några kläder. Finns mycket att pyssla med förutom sticka och virka. Det ska bli trevligt.

Smärtläkaren ringde. Han tycker inte att jag ska sluta med gabapentinet. :P Jag fick inte ur mig att jag slutat både med gabapentin eller tryptizol. Haha. Bara skrattade när jag lagt på för jag kände mig så dum. Men jag mår ju bra så jag har inte gjort nåt fel. Lite väl envis bara. :P Men var jag inte det skulle jag inte ha tagit mig så här långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0