Fullt ös medvetslös

Först lite rapportering.

 

Frukost:

2 fullkornstunnbröd med lätta och randig kaviar

1 glas yoghurt

 

Lunch:

Palsternacka, rotselleri, morot, potatis, paprika, lök

1 schnitzel med ostfyllning

 

Mellanmål:

Päron

 

Middag:

Ugnspannkaka med sylt, lite grädde och jordgubbar

 

Träning:

55 min promenad (!!) inkl 4 våningars spiraltrapp med kryckor (!!)

 

Ja, efter vi varit ute och gått i 45 min så funkade inte hissarna. Och vi har två st så de borde fungera oftare än de gör. Eftersom man måste vänta på att nån som befinner sig på en våning där en hiss är får för sig att åka ner innan de börjar fungera igen när de gör sådär så kände jag att jag kunde inte stå där och vänta efter en 45 mins promenad. Att bara stå rakt upp och ner är det allra värsta, även om jag kan hänga lite på kryckorna. Så det blev att ta sig upp för den smala spiraltrappen med kryckorna i fyra jävla våningar. Jag var så arg och sur.

Och nu efteråt har såret gjort ont hela kvällen. Blir mkt mer drag i huden när man går i trappor än när man går på plan mark.

 

Men ska jag försöka bortse från det som verkligen fått mig att känna att jag inte kan bo kvar i det här ghettot, så kunde jag inte gå 45 min innan operationen, speciellt inte utan att få hemsk ischias. :)

 

Jag måste sluta med opiaterna säger de, så i måndags drog jag ner 5mg (minsta dosen man kan dra ner) på kvällen. Har inte haft så mycket abstinens än så det har varit skönt.

 

Hoppas saker fortsätter gå i rätt riktning.


Kommentarer
Postat av: Lisa Åberg

Go Tess, du kämpar på!

2011-05-27 @ 10:15:26
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se/
Postat av: hella

shit pommes frites!

skit trappor annars helt otroligt att du orkade!!

blir så impad!!! Hejja!

2011-05-27 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0