Bra stunder

Så glad att jag får ha bra stunder. Hur ska jag annars orka?
Just nu har jag ont så ini .......!!!! Men tror det är en normal bieffekt av att försöka räta ut ryggen efter två månaders snedhet. Igår kollade jag mig i spegel och hoppades på nåt sätt att två dagar med rollator skulle ha fixat mig. Så var det förstås inte. Samma sjuka konstiga ställning.
Märkt att när jag trycker upp mig på armarna så får jag en ovanligt stor svank. Stor svank är inte bra för diskbråck. Tror jag ska kolla på måndag om det finns någon sjukgymnast som kan göra hembesök också.
Blev väldigt besviken när smärtan kom. Dels för att jag psykiskt inte orkar ha ont mera, så därför proppar jag i mig allt vad jag kan. Dels för att det innebär att jag då inte kan "köra på" och bli skitbra tills jag ska till ortopeden. Nu undrar jag återigen hur jag ska kunna gå genom hela sjukhuset till mottagningen. Det går ju inte.

Näe, usch, nu ska jag kolla på film och virka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0