Borta 10 oktober 2010

Pust, höjde motståndet med ett halvt varv idag. Det låter ju som inget, men det var mycket. Försökt hålla kvar med 24-25km/h så det tog mycket i höften och benen. Nästa höjning blir nog ett kvarts varv istället.

Förr så bekom smärtan inte mig utan jag körde bara vidare. Men nu vet jag att smärtan kan vara synonymt med att smärta från mosade nerver i ryggraden så nu tar jag det försiktigt om det gör ont, vilket också alla sjukgymnaster sagt åt mig. Så det är inte min stil att vara så ’mesig’ men jag har inget val, allting måste få ta lång tid.

Det går lite sämre med maten än med motionen. Jag tänker att jag inte ska stressa för mycket, man kan bara ändra en sak i taget. Men nu efter hand kommer jag hålla mer och mer koll på maten också, skriva in på nätet och räkna lite på vad jag får i mig. Det känns ju som att det är onödigt att motionera när man äter slarvigt, även om det är tvärtom. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0