Vad ska jag skriva om idag?

Har mest känt mig ledsen idag. Vilket nog har märkts i en aggressivitet och bitchighet ifall nån pratat med mig.
Jag har varit lite överkänslig och tolkat andra som elaka och när jag är ömtålig använder jag samma ton tillbaka.
Det är för stressigt att bekymra sig om läkare, ryggen, vikten och dessutom om inneboende X och när jag ska få flytta in. Jag blir slutkörd helt enkelt. Jag orkar inte lyssna på trams. Och just nu är det mkt trams eftersom det är val om fyra dar. Som jag redan skrivit, de flesta jag känner är helt lost och röstar mot bättre vetande.

Näe, jag vet inte vad jag ska skriva. Tänkte bara att det är bra att skriva.

Känns inte som att nån förutom min pojkvän stöttar mig just nu.

Kommentarer
Postat av: Hella

<3

2010-09-17 @ 13:06:13
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0