Dag 1 (igen)

Jag känner mig inte lika pepp den här gången som sist. Det kan nog ha att göra med att det var tråkigt att bara orka två veckor sist. Den här gången ska jag bara gå från 25 till 20 mg med de antidepressiva och jag tror inte det kommer märkas nåt nämnvärt. Så det återstår att se om jag kommer må lika dåligt ändå eller om det kommer gå bättre när jag inte har massa abstinens att dras med.

Annars har det väl gått bra idag. Det viktigaste är att skaka shaken riktigt ordentligt så den blir lite skummig och helt fri från klumpar, annars blir den svårdrucken. Jag har distraherat mig med datorspel och förebyggt magproblem med omeprazol och inolaxol. Har känt lite gnag i magen (speciellt när min sambo lagade mat på kvällen), men fyllt magen med fun light mellan shakerna. Ska komma ihåg att väga mig varje dag för man behöver se när allt vatten går ur kroppen på vågen för att orka med de första dagarna. Känner mig mer pepp ikväll än imorse. Hoppas verkligen jag klarar mer än två veckor den här gången. Man går ju upp ett par kilo vätska när man börjar äta mat så man vill ju ha lite viktnedgång att "ta av" när det är dags för mat.

Kommentarer
Postat av: Lisa Åberg

Heja heja heja!!!

2011-08-26 @ 00:02:12
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0