Dag 6

Det lutar åt att jag går ner mer den här veckan än första veckan förra gången. Det måste bero på cyklingen. Kul att se att den gör nån nytta.

Det känns bra att gå på såna hårda rutiner.
Kl. 9 Pulver för magen, alvedon, morgonshake
Ca kl.10-11 Cykla 30 min
Kl. 12 Lunchshake
Kl. 13 Alvedon
Ca kl. 13-14 cykla 30 min
Kl. 15 Pulver för magen, eftermiddagsshake
Ca kl. 16-17 Cykla 30 min
Kl. 17 Alvedon
Kl. 18 Middagsshake
Kl. 21 Alvedon, tryptizol, kvällsshake

Det är skönt att ha nåt att styra upp dagen efter. Varje dag får en mening. Första dagen idag som jag cyklat en tredje gång. Det känns i benen. Men jag är så galet duktig!

Motion
Cykla 1,5 timme

Kommentarer
Postat av: Lisa Åberg

Ja, du är skitduktig!!!!!!!!!!!!!



Heja heja!

2011-08-30 @ 19:11:38
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0