Dag 7

Morgnar och kvällar är toppen just nu. Morgnar för att de visar minskning på vågen och kvällar för att jag känner mig så stolt och stark när jag tagit mig igenom alla shaksen och cykelturerna. Däremellan är det tuffare. Idag var det väldigt segt att hoppa på cykeln första gången, men sen när jag cyklat en stund så kom energin tillbaka. Jag har fått mindre ont i höften igen, det är skönt. Kan ligga korta stunder på sidan nu. När jag kombinerade cykling och träning på golvet fick jag mer ont i höften, det är för svårt för mig att ligga på golvet. För tillfället satsar jag på att spänna magen under cyklingen och så får jag se när jag provar golvträning igen.

Fick tid idag till ryggrehab i slutet av september. Ortopeden har skickat journalanteckningar till FK för att få dem att acceptera min ryggrehab, så får väl se hur det slutar.

Motion
Cykla 1,5 timme

Kommentarer
Postat av: Hella

skönt att fått tid till ryggrehab! Hoppas det löser sig med FK



och superjobbat med cyklingen!!! :)

2011-09-01 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0