Don't mess with Tess

Som vanligt så är det bara att deppa ihop och sen gå vidare. Ringde till rehab för att se om de visste när jag skulle få komma dit, men de har haft stängt så de har inte ens hunnit gå igenom alla remisser de fått. Jag skulle ringa om några dar. Får jag inte träffa nån där i augusti får jag vända mig till ortopeden och be honom skriva utförligt till FK om varför jag behöver rehab. Hur man nu inte kan fatta det ändå...

Cyklade 30 min idag. Bytte tillbaka till gamla hederliga kedjecykeln. Den triggar inte ischiasen så som den nya gör av nån outgrundlig anledning. Pappa köpte den gamla begagnat och sen köpte min farbror den till sin tjej. Men det är inte så poppis att köpa ett motionsredskap till sin flickvän när hon inte bett om det... :P Sen när jag bodde i Sthlm och hade en lägenhet i hembyn frågade jag om jag fick köpa tillbaka den så jag hade en cykel på varje ställe. Fick den gratis, hon ville bara bli av med den. Sen upptäckte jag att den inte alls triggar ischiasen på samma sätt. Undrar varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0