Trött

Somnade 7:30 och sov som en stock till kl.13. Sen vaknade jag precis innan N kom in för att väcka mig. Sen degade jag mig ut till vardagsrummet och han frågar om han ska sätta på ägg till mig. "Ååh, frukost, vad jobbigt" tänker jag men har ju inget val utan måste ju nappa på att få hjälp med frukosten.

Det var väldigt skönt att få ur mig alla tankar i natt. Ibland räcker det att säga tankarna och känslorna högt och så känns det redan bättre. Idag känns det bättre i alla fall. Och tipsen på hur man enkelt kan försöka göra det mysigare var bra. Något jag saknar mycket är att kunna sitta i soffan ihop. Men det går inte med denna mjuka soffa. Dags att ta sig i kragen och sätta ut annons på den kanske. Annars får jag aldrig köpa den nya soffan. Men mycket bra tips, man får tänka på det lilla när man inte kan gå ut. Det lilla extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0