Wow

Jag kollade på miniserien Pillars of the earth och stötte på en ny kvinna att beundra. Inte bara är hon en fantastisk skådespelerska, men hon är fantastiskt vacker. Det måste vara lättare att vara känd i UK än i USA för jag tycker att i UK verkar de vara mer jordnära. Ta bara Harry Potter-ungarna, rika som troll och kända över hela världen, men ändå grundade och med självinsikt. Hade de varit i USA hade de knarkat järnet vid det här laget. Kanske bara är jag som tror, men känns som det.

I alla fall tänkte jag visa denna Haley Atwell, bara ett år yngre än mig.
Hon är ju smal, men ändå med härliga former. Ser väldigt hälsosamt ut. Precis så där vill jag se ut. :) Jag menar, med mina breda höfter kan jag aldrig bli en size 0, även om jag skulle försöka.

(klicka för större bilder)










Vacker va? Så glad att det finns riktiga förebilder där ute.

Kommentarer
Postat av: Hella

en riktigt fräsching det där! ser verkligen hälsosam ut som du skriver lite kurvor är ju sjukt mkt snyggare än beniga Nollor

2011-01-18 @ 12:49:20
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Britta

vad snygg hon var! känner dock inte alls igen henne.

2011-01-18 @ 13:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0