Ågren

Jag har sovit dåligt i några nätter och nu har jag sån hemsk huvudvärk. Försöker bryta den och hoppas den inte utvecklas till migrän. När det gör ont att titta brukar inte vara ett gott tecken.

Jag känner mig stressad för jag bestämde mig för att åka hem till min hemstad. Jag vill jättegärna träffa mina vänner och deras barn, men det är otroligt jobbigt att sova hemma hos mina föräldrar. Jag har inget emot att träffa dem, men att sova i huset är bara jobbigt. Det är så att jag börjar ångra mig även om jag skulle känna mig som världens sämsta vän om jag inte åkte. När jag hade min 30-årsfest så sov jag på ett hotell tillhörande mammas jobb, men det har jag inte råd att göra i en hel vecka.

Blörk.

Kommentarer
Postat av: Hella

:( synd och tråkigt att det är så med sömnen - men din hälsa är viktigare. Klart att det vore underbart att ses men vi är alla kvar här ett tag till ;)

2011-07-30 @ 09:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0