Knäpp

Okej, det blir inte lättare direkt. Jag känner att jag orkar ingenting just nu. Det är inte så att jag vill ge upp och bara sitta still och tröstäta hela dagarna. Men att gå ner i vikt och rehab är ett hårt arbete och jag måste hela tiden tänka på vad jag äter, motion, räkna och planera och även orka med alla möten. Nu när jag tvingas må skit hela tiden så går det inte, jag blir helt tossig i skallen. Jag kan inte tänka på allt det andra. All energi måste gå åt till att ta det lugnt för jag är så jävla rastlös, det kryper i kroppen och ångesten river i bröstet. Klarar inte av ytterligare press just nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa Åberg

Men lilla gumman. Vad är det du hela tiden blir tillsagd. EN SAK I TAGET!!! Vänta med allt annat tills du trappat ner medicinerna, resten kommer när det kommer. Kram

2011-07-21 @ 09:00:50
URL: http://melvinsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0