Vila

"Vad är det du hela tiden blir tillsagd. EN SAK I TAGET!!!"

Jag är inte så bra på att göra som jag blir tillsagd. :P

Jag sa till min sjukgymnast att jag hör av mig när jag mår bättre. Nu har jag inga möten bokade på flera veckor. Ska bara se om försäkringskassan tänker fortsätta ge mig pengar så kan jag ta det lugnt sen. Min förra handläggare hade inte skrivit att jag bara hade ett vikariat så den nya handläggaren trodde att jag hade ett jobb att gå tillbaka till. Hoppas inte de tänker börja bråka ang. det. Man har rätt att fortsätta få pengar efter ett vikariat om man skulle ha fortsatt jobba. Får se, har inte fått något svar från min nya handläggare då hon gick på semester direkt efter jag förtydligat för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0