Prover

Kunde inte sova i natt och var sååå trött när klockan ringde imorse. Men jag orkade inte fasta igen kände jag så jag pallrade mig iväg till sjukhuset ändå för provtagning. Missa frukost är inte bra för mig. Och missa sömn är inte bra för mig. Så lika bra att få det gjort. Ska bli intressant att få svaren nästa vecka, det togs en massa prover som aldrig tagits på mig innan. Hoppas bara blodsockret inte är för högt. Ingen prediabetes för Tess!

Frukost:
1 glas yoghurt
1 sviktat tunnbröd med lätta
Lunch:
Makaroner (vit fiber)
Vegefärssås
3 morötter
Mellanmål:
1 persika
Jordgubbar
Middag:
Fiskgratäng med potatismos och dill- och räksås
2 fullkornssmörgås m randig kaviar
Jordgubbar
Kvällsmat:
Persika

Träning:
ca 40 min promenad till sjukhuset
15 min cykling (höjde motståndet från 0 till ett halvt varv och cyklade 23-25km/h)

I kväll ska jag ta nån extra opiat-kapsel och hoppas det kanske kan få mig att sova bättre. Jag är nu nere i 15+10mg/dag och har börjat få ont i höften på nätterna. Ju fler dar i rad som jag sover dåligt desto svårare blir det att orka med motion och mat. Tyvärr blev det ju smällhett idag så det blir ingen tidig kväll. Bara längtar efter att solen ska gå ner.

Kommentarer
Postat av: Hella

hoppas sömnen blir bättre... det är ju så sjukt jobbigt på sommaren när det är så jäkla varmt!!!

2011-06-01 @ 09:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0