Det går utför

Jag har fastnat i en ond spiral tror jag. Jag kan inte somna på kvällarna så jag sover på dagen, jag är för trött för att laga mat så jag blir ännu tröttare, jag orkar inte träna så jag blir ännu tröttare. Jag blir mer och mer yr hela tiden och varje kväll får jag ångest. Jag blir mer och mer lättretlig och nojig.
Jag vet inte riktigt vad som är fel och vad jag kan göra för att må bättre. Eller, jag vet ju hur man ska leva för att må så bra som möjligt, men jag vet inte vilken ände jag ska börja i.

Kommentarer
Postat av: Hella

=(

Det kanske kan vara "bra" att låta allt vara en stund. Men inte för länge, det gäller att komma ur skiten också... hoppas du kan ta igen dig och komma tillbaka - saker gick ju så bra! Du har ju annat att se fram emot nu med om bara några veckor :D

Kram!

2011-02-19 @ 15:16:41
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0