Dag 10

Min sambo beställde ett par gratis glukosmätare "för skojs skull" så jag tänkte jag skulle ta ett prov. 6,6 mmol/l. :) Personligen litar jag inte stenhårt på hemmamätare och jag vet inte om dieten kan sänka blodsockret, men sist var provet 7,9 och det ska vara under 7, helst 6. Det bådar gott tycker jag. Tar nytt prov om en vecka igen.

Idag har inte varit någon bra dag. Jag har varit yr, förvirrad, sett suddigt, haft huvudvärk och mått illa. Det är inte nåt som går att stå ut med så hoppas det bara var något tillfälligt. Vill verkligen inte ge upp innan jag gått ner 10kg. Men just nu finns det inget jag hellre vill än att få äta riktig mat så dåligt mår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0